dimecres, 11 de gener del 2017

What is it? (37)

Què pot ser això???


21 comentaris:

  1. Crec que la trompa d'un elefant :D

    ResponElimina
  2. Jo crec que es la trompa d'un elefant

    ResponElimina
  3. o una trompa d'elefant

    ResponElimina
  4. jo crec que es la pell de elefant

    ResponElimina
  5. Jo crec que és un elefant.

    ResponElimina
  6. jo tambe crec que es la trompa d'un elefant

    ResponElimina
  7. es la mateixa foto que la foto del dia d'avui

    ResponElimina
  8. es una tronpa de un elefan.

    ResponElimina
  9. yo crec que es, o un hipopotam o un elefant

    ResponElimina